Sansa Noastra A Tuturor !!!

Maine este ultima zi de campanie. Maine toti candidatii vor da tot ce este mai bun din ei prin mobilizarea staff-urilor de campanie, prin dezbaterile televizate prin orice mijloc cu care cred candidatii ca pot convinge cetatenii acestei Romanii, dupa cum bine zicea Traian Basescu in 2004 ” Blestemata” sa voteze inca odata cu gandul ca ceva in bine se va schimba.

Romanii sunt inca indoiti in privinta acestui lucru, marea majoritate au inceput sa nu mai creada in nimic, au inceput sa zica tot felul de replici carora nu prea ai cum sa le raspunzi gen : ” Hotii aia ” , ” Ce imi dau ei sa mananc “, ” Imi baga ei in buzunar ” si tot asa. Sincer eu inca nu prea stiu cum este pentru ca recent am terminat scoala si acesta este prima data cand aleg  Presedintele Romaniei. In cei 3 ani de cand interactionez cu tot felul de oameni am inceput sa imi fac o imagine a ceea ce gandeste romanul anului 2009 si cu parere de rau le cam dau dreptate.

In aceasta duminica  fiecare roman cu drept de vot are datoria sa si-l exprime, insa nu prea mai au curaj ! De ce ? Pentru ca din 1989 si pana azi au fost mintiti, mintitit si iar mintiti, nu mai au incredere in nimeni. Campaniile electorale se desfasoara dupa cum s-au desfasurat si pana acum:

  • PSD la fel ca si pana acum se gandeste in primul si in primul rand la pensionari si le promit : ” Marim pensiile “, ” Bilete de tratament gratis “, ” Reduceri la medicamente ” si multe multe alte promisiuni. Va intreb cate din acestea s-au indeplinit din 1989 si pana in 2009? Va spun eu nici una. Si ce fac ei acum la sfarsitul lui 2009, ce sa faca, acelasi lucru pe care l-au facut si acum 20 de ani promit ……
  • PD-L … un partid care a avut drept lider un ” presedinte jucator ” dupa cum chiar el se autocaracteriza. Acestia in schimb ataca toate categoriile de varste si folosesc metoda de campanie ” spalarea mintii “. Acestia abundand de resurse financiare nelimitate din bugetul statului ( zic eu ) continua sa faca campanie cu kg de faina si litrul de ulei cu care reusesc sa manipuleze masele atacand o categoriie de persoane care sunt mai slabe de constiinta si dupa cum imi place mie sa zic ” gandesc cu stomacul ” si in urma carora obtin voturi importante, iar dupa aceea aceasi persoane sunt uitate de catre cei pe care i-au ales cu stomacul si pe care ii injura ca de .. uleiul se termina ….
  • PNL dupa cum vedeti l-am lasat al III- lea deoarece asa s-a aflat in ultimi ani, pe treapta a III-a a podiumului. Acest partid nu are puterea financiara pe care o au celelante partide, insa are o echipa bine cladita de tineri cu potential care vor sa ridice aceasta tara unde ii este locul. Este adevarat, Traian Basescu a castigat presedintia datorita aliantei D.A. PNL-PD insa candidatul propus la inceputul campaniei nu era dansul, dar in fine ce a fost a trecut. Cum spuneam liberalii au fost intodeauna pe treapta a III-a dar in 2009 lucrurile se schimba, tinerii care in 2004 erau niste copii, la sfarsitul anului 2009 au drept de vot si cam stiu care e treaba cu politica romaneasca.

Eu am 19 ani si in 2004 aveam 14 ani, deabi imi luasem buletinul. Acum totul este diferit fata de atunci, eu sunt la curent cu tot ce se petrece in tara si in lume, iar in ceea ce priveste orientarea politica ultimii 3 ani au fost decisivi pentru mine in legatura cu alegerea taberei cu care sa joc.

Crin Antonescu este prima mea optiune la aceste alegeri, o spun si nu ma feresc de nimeni, la fel ca el nu are nimeni ce sa imi faca nu am un trecut am doar prezent si viitor pe acesta mi le  controlez chiar acum.

Asa ca trebuie sa iti alegi si tu o parte !! Mergi la Vot  !! E dreptul tau sa iti controlezi prezentul si mai ales viitorul !!

PNL

One thought on “Sansa Noastra A Tuturor !!!

Leave a Reply

