Scoala de Iarna ….

De curand a avut loc Scoala de Iarna ” Octavian Paler ” organizata de Cluburile Stundentesti Liberale, un eveniment care s-a desfasurat la Paraul Rece langa Predeal timp de 5 zile. La eveniment au participat reprezentantii cluburilor liberale din toata tara, inclusiv eu, care au format o echipa veritabila de distractie si curs.

A fost foarte frumos, ne-am imprietenit cu totii si ne-a fost foarte greu sa ne luam ramas bun, dar de asta e viata, mergem mai departe. Acum imi aduc aminte cum era acum cateva zile si imi e dor parca, dar am auzit azi ceva foarte frumos : ” nu fi trist ca s-a terminat fi mandru ca s-a intamplat “, cuvinte care mi-au schimbat starea de spirit😀 !

Trainingul care a avut la baza Public Speak si Debate a fost foarte informativ si o sa ma ajute pe mine si pe ceilalti.

Tin sa le multumesc tuturor organizatorilor si mai ales participantilor ca tare bine m-am stimtit.

P.S. Daca te-ai chert ….. suna la 118 800 !🙂 MERITA !

11 thoughts on “Scoala de Iarna ….

  1. Si totusi sa tinem cont ca nu am avut timp sa vedem nici macar meciul Unirea vs Liverpool, preferand sa vedem meciul demonstrativ al colegilor nostri, asta a contat cel mai mult (si ca echipa din grupul din care fqacea parte Lucian si eu au castigat >:) ) sper ca nu a trecut in zadar aceasta scoala si sper ca ne vom intalni in curand in confruntari nationale la Debate .
    P.S.:Debatingul m-a ajutat foarte mult in viata sper ca pe voi sa va ajute si mai mult ….. va pupa killer😉

  2. :))) citind comentariile fiecaruia imi dau seama ca trebuie sa mai facem o “scoala” cat mai curand! prea tare a fost acolo!! sper sa ne vedem cat mai curand🙂 pop

Leave a Reply

