Leapsa Culturala

Na ca m-a prins Lory si mi-a dat leapsa ….

1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu:

Mai am un singur dor:

În linistea serii

Sa ma lasati sa mor

La marginea marii;

Sa-mi fie somnul lin

Si codrul aproape,

Pe-ntinsele ape

Sa am un cer senin.

Nu-mi trebuie flamuri,

Nu voi sicriu bogat,

Ci-mi împletiti un pat

Din tinere ramuri. […]


Mihai Eminescu ( Mai am un singur dor … )

2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana?

Mihai Eminescu, Vasile Alecsandri

3. Care sunt poetii tai preferati, straini?

William Shakespeare

4. Poetii contemporani preferati:

N-as putea spune …

5. Scriitorii preferati:

Marin Preda, Mario Puzo, Jules Verne, Herman Melville, Mihail Sadoveanu ….

6. Scriitorii contemporani preferati:

Nus ca n-am citit dar cred ca autorul cartilor cu “Harry Potter” e tare J. K. Rowling

7. Ultima piesa de teatru vazuta:

” O Noapte Furtunoasa “ de I.L. Caragiale

8. Ultimul spectacol de opereta vazut:

Am fost odata candva la filarmonica … cred ca era clasa a 9-a, a fost misto nu mai stiu cum se numea :))

9. Cartile preferate:

“The Godfather” de Mario Puzo, “Morometii” de Marin Preda, “Marele Singuratic” de Marin Preda, ” O Calatorie Spre Centrul Pamantului” de Joules Verne

10. Cu ce scriitori, daca unii dintre ei ar trai si azi, ti-ai dori sa fii prieten?

Mario Puzo …. ca sa scri asa despre o asa familie trebuie sa traiesti in vremurile alea si sa simti si cred ca as vrea sa traiesc toate acele lucruri …

11. Ce carte scrisa deja, ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce?

O Calatorie Spre Centrul Pamantului” de Joules Verne … pot sa spun  fara probleme ca as putea sa imi imaginez aproape la fel de bine, poate chiar mai bine ….😀

One thought on “Leapsa Culturala

Leave a Reply

