O trecut ceva vreme …

Bine v-am regasit, desi n-am mai scris de o perioada lunga de timp din varii motive, m-am hotarat sa vin in forta din urma. Dupa cum stiti aceasta perioada este foarte incarcata pentru toti tinerii din clasele terminare ale unui cilcu al invatamantului si pentru studenti. Sesiunea aproape s-a terminat, bacul si el pe sfarsite, iar “bobocii” de liceu tocmai si-au terminat de completat optiunile pentru urmatorul cilcu al invatamantului. Eu fiind student su terminand cu bacul inca de anul trecut am avut o lunga si obositoare sesiune care aproape s-a terminat cu bine, zic eu.

Din cauza ca nu am mai scris de atata timp am o groaza de idei pe care o sa le public. Dupa cum ati vazut la televizor politica e peste tot, nu poti scapa de ea nici unde. Motiunea a picat, oamenii care sunt partasi genocidului este aici, iar locuri de munca pentru tineri nu exista.

Primul episod din drama romaniei s-a consumat. Urmeaza publicarea legii in Monitorul Oficial si dupa aceea partea a III-a din aceasta drama o sa fie horor, cand oamenii or sa simta mana statului in buzunar .

O sa fie o perioada foarte grea pentru toti romanii.

Traim Bine !?!?!?

Leave a Reply

